28. juli 2008

Besøk på morgenkvisten

Jada, vi lever, men det skjer ikke så fælt mye spennende å blogge om...

Vi pakker. Banankasser. Sånn cirka en dullion, herregud så mye en har av ting, og så dårlig jeg er på å kaste...





Hun skjønner ikke helt hva som foregår, men helt klart AT det foregår noe. Like greit å ligge midt i kasser og bobleplast, så en er sikker på å få med seg alt...

Derfor ble det ikke noen Mosseutstilling i år, da vi følte vi trengte tiden til å pakke. Men store gratulasjoner til halvbror Vebjørn Viking av Hiselfoss, som nå kan sette en fin N.Uch. foran navnet sitt!

Ellers blir dette ei real maratonuke, med altfor mye å gjøre, og jeg kjenner jeg er sliten allerede. Lørdag skulle jeg for eksempel helst ha vært tre steder, sånn cirka samtidig. Det går som kjent ikke...
I dag og i morgen har jeg tatt ut to feriedager, for å pakke kasser og tilbringe litt tid med mamma som har kommet ned fra Bodø, og i morgen er det bursdagen til store lille nevø. Men nuh skal X'en og jeg på playdate med Linda og Mikkel - som vi vil sende store gratulasjoner til, gutten stilte på svensk colliespesial i helga - og ble klassevinner med CK og femte beste hannhund! Ikke verst av en Mikkeltass!

Da X'en og jeg skulle ut og tisse i morges (hun skulle tisse, ikke jeg) traff vi forresten på denne saken ved døra. "Spennende!", ropte X'en. "Skummel!", ropte den tilbake...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

1 kommentar:

  1. Jeg er god på å kaste dersom du trenger hjelp!!!

    tante :)

    SvarSlett