1. februar 2012

Liv og død

For de som følger bloggen min, husker dere kanskje mitt Julejunkieinnlegg med masse julebilder av mitt julepyntede julehjem?
Nå er jula hevet ut, og sirkelen kan avsluttes med disse bildene:

Etter en måned i stua ser treet litt stakkarslig og sliten ut.
Barnålene har flyttet ut av grenene sine...
Juletreet 2011 - like nakent som X'en pleier å bli når hun røyter.
Buska var i grunnen ikke noe penere uten pynten sin, og enda mer barnåler forsvant i prosessen.
Noe av barnålene, jeg rakk å feie opp en god del før jeg tenkte på å ta bilde.
Treet hevet ut i hagen, og lenger har det for så vidt ikke kommet enda, for jeg orker ikke tanken på å presse den dryssende saken inn i bilen for å kjøre på dynga.
Nå kan vi vel snart pynte til påske?


2 kommentarer:

  1. Helt klart tid for Påskepynt!!!! Frem med gule duker og lys, kyllinger og Påskeharer!!!


    klem tante

    SvarSlett
  2. Jula skal jo vare helt til påske! Noe galt med treet dit, eller?? :p

    SvarSlett