4. oktober 2004

Kjøleskapsproblem?

Ja, så fikk jeg levert eksamensutkast i mannsforskning. Alt annet enn fornøyd med det, men jeg har nå i hvert fall presentert en hel del tanker - selv om de ikke nødvendigvis passer sammen og er ferdig behandlet. Vi ble delt inn i grupper på fire som skal forberede opponentkommentarer på hverandre til neste mandag, så det betyr jo at jeg vil få tilbakemelding fra de tre samt foreleser. Trenger å guides videre på denne oppgaven - den var vanskelig!
Da jeg kom hjem var jeg dødsliten, og sovnet relativt kjapt. Våknet etter et par timer, fordi Hans vekket meg da han kom hjem...
Så fikk jeg utnyttet julestemningen jeg fikk i går, og pakket inn julegaver som skal til familien i Ålesund. Tante kommer nedover til helga, så da drar jeg til Varteig for å treffe henne og overlevere julegaver. Følte meg litt dum da jeg spurte på Ica om å få av julepapiret de hadde i et hjørne, men jeg kan jo ikke noe for at jula blir lang i år! :-)
Kjøleskapet ser ut til å være ødelagt. Det er i hvert fall ikke et kjøleskap lenger, bare skap. Har satt termostaten på det kaldeste, men det ser ikke ut til å hjelpe. Vi lar det stå over natta, i fall det bare er litt treigt. Men frykter at det er ødelagt. Hans trodde han hadde merket noe i hvert fall i går kveld. Merker at det begynner å lukte litt vondt i skapet... :-(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar