6. oktober 2004

Rykk og napp...

Uff, jeg har ikke klart å få inn noen rytme på å skrive i bloggen. Det blir litt tid mellom hver oppdatering, men jeg prøver å skrive for hver dag, selv om det blir i ettertid. Men det er ikke alle dager det er like mye interessant å skrive om heller.
I dag, for eksempel, har jeg i grunnen bare gjort én ting: Lest. I morgen innen klokken 15:00 skal jeg levere et eksamensutkast. Har jeg skrevet noe? Nei. Men jeg leser for harde livet. Jeg vet jeg er litt sent ute, men dette emnet (Natur og kultur: Forholdet mellom mennesker og dyr) har jeg nedprioritert fordi det er et fritt emne og ikke teller noe i graden min eller for opptak på master. Jeg tar det kun for kos og egennytte, og slapper av med det. Men kanskje for mye. Selv om jeg sier til meg selv at det ikke er så viktig, så vil jeg jo likevel gjøre en god innsats på eksamen. Den skal leveres om halvannen måned, men nå må vi levere for å få veiledning og tilbakemeldinger. Så jeg prøver å forstå ting vi ikke har hatt forelesning om, og gjøre mitt beste. Må lese 50 sider til av ei bok (på nesten 400 sider), så skal jeg begynne å skrive i morgen. Hvor lang tid tar det å skrive åtte sider? Et par timer? Time will tell...
Det ble ikke fikset kjøleskap i dag, forresten. Men huseierne har bestilt nytt, i stedet for å reparere det vi har. Håper det ikke tar altfor lang tid før skapet kommer. Savner kald melk! Og lei av å kaste mat som blir dårlig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar