2. desember 2009

2. desember

http://berner-sennen.no/index.php?c=6&kat=Butikk – raseklubbens egen effektkomité. Dessverre er ikke nettsidene uttømmende med vareutvalget som er tilgjengelig, så slå på tråden til noen i komiteen for å høre hva de har. Mange produkter er "limited editions" – hjemmelagede produkt som lages i få eksemplarer, så ta en telefon for å gjøre et kupp! Jeg anbefaler også bokpakka, som burde være obligatorisk i ethvert bernerhjem. Som ydmyk redaktør av den ene boka tør jeg påstå det er mye godt lesestoff, samt flere hundre flotte bilder å fordype seg i.



Se her for mer informasjon om adventskalenderen.

5 kommentarer:

  1. Jeg må innrømme at jeg er litt misunnelig på alle de fine rasetingene dere har, spanielklubben har litt å lære der altså.. Kanskje jeg burde få meg berner i stedet? *knis*

    SvarSlett
  2. Ja =) Men jeg syntes likevel spanielklubben burde bli like bra!

    Mitt deltids bernerhjem fikk tak i bøkene på messen i helgen =)

    SvarSlett
  3. Anette, jeg tror helt klart du bør ha berner - it's all in the accessories, som det heter, så da er vel valget åpenbart? :-)

    SvarSlett
  4. Skal inn i samlingen straks ja:-)

    SvarSlett