15. januar 2011

Bilder fra Stora Stockholm

Jeg har slitt med ødelagt laptop, ødelagt stasjonær maskin og manglende nett - men nå ser det ut til at ting er stabilisert igjen, og jeg kan ha et sosialt liv online - hurra!
Jeg jobber meg gradvis gjennom innboksen, så beklager om noen må vente lenge på svar fra meg, det kommer! Det kommer også mer koselige blogger framover, og jeg skal få oppdatert hjemmesiden. Jeg må bare redigere litt bilder, og av og til prioritere andre viktige ting i hverdagen...

I desember dro vi til Stockholm for å delta på SKKs årsavslutning og juleutstilling. X'en endte som nummer to i åpen klasse med CK og tredje beste tispe. Jeg er superfornøyd med det resultat, selvfølgelig, men det er jo pittelitt surt å ha plassen bak certet også. Men, det er bare en bonus, å stille X'en var sekundært formål for denne turen, jeg var der for å hilse på en potensiell partner til mitt neste kull som jeg hadde gjort en avtale med å få treffe. Uansett om de meldte på eller ei skulle de komme så jeg fikk hilse på den vakre firbeinte. Det er så takknemlig å sparke i gang sin oppdrettergjerning når en blir møtt av vennlige, åpne og velvillige hannhundeiere som gjør det de kan for å bidra med informasjon om hannen sin og stiller opp så jeg kan få kline, klå og klemme på hunden deres. Jeg liker å treffe hannen og se ham med egne øyne, i god tid før parring, og ikke bare basere meg på bilder og andres observasjoner. Så det ser ut til at jeg har hannhund til X'en i boks, mer informasjon om ham kommer senere - foreløpig vet jeg ikke om det blir et Latrudakull på X'ens neste løpetid, så jeg avventer de store avsløringene enn så lenge ;)

Men, jeg har fått bilder av X'en fra Stora Stockholm, veldig hyggelig å ha som minne fra dagen. Tusen takk til Pernilla Svedjeby som sendte de til meg. Fotograf er Malin Källström.




Vakker jente med god plassering venter på å få godbiten sin.
Vi er veldig fornøyd med oss selv her, åpenbart ;)

2 kommentarer:

  1. Flott jente altså! Både eier og hund :)
    Og masse lykke til med valpeplaner, alt ordner seg for dem som fortjener det vettu ;)

    Vennlig hilsen, Siri Eveline

    SvarSlett
  2. Lykke til med valpeplaner, spennende:)

    SvarSlett