24. januar 2011

Pay It Forward

Jeg leser i diverse blogger, både hunderelatert, interiørrelatert og med andre tema.
I bloggen House of Dogs ble det i fjor arrangert Pay It Forward, som jeg deltok i. Nylig kom det en koselig gave fra Silje med litt snop, sjarmerende gammeldags julepynt og koselig bordpynt - jeg hadde til og med glemt at jeg deltok, så gaven var både overraskende og kjærkommen, en liten oppmuntring i en ellers grå hverdag.

En del av spillereglene er at den som mottar en gave, må arrangere sin egen Pay It Forward i bloggen - logisk nok, det ligger i navnet. De tre første som legger igjen en kommentar om at de ønsker å delta i min Pay It Forward vil motta en liten gave fra meg innen 365 dager. Når du har mottatt gaven, er det din tur til å arrangere Pay It Forward og sende en koselig hilsen til tre lesere av bloggen. Jeg håper flere synes det er koselig å kunne gjøre noe oppmuntrende og vennlig på en av disse mørke vinterdagene.

Så, om du vil ha en koselig overraskelse i posten, vær en av de tre første som legger igjen en kommentar!

3 kommentarer: