3. april 2008

Hesteteste



4 kommentarer:

  1. Jeg venter med spenning på NESTE blogg, jeg! ;-)

    SvarSlett
  2. Huh?
    Nå ble jeg forvirret, men du får si fra hvis jeg klarer å utløse spenningen din! :-)

    SvarSlett
  3. Ja, jeg ville jo lese om at X'en ble BIM, men jeg ser jo at det var mye annet som skjedde (eller skal vi si IKKE skjedde..!). Ikke en liten premie, en gang! Skamme seg, skulle de! ;-)

    SvarSlett
  4. Hehe, da er jeg med!

    For all del, veldig fornøyd med lørdagens resulat. X'en viste seg som en gudinne, og vi eide ringen! Men det hadde jo vært hyggelig med et minne fra en så god dag, som kan samle støv i hylla vår...

    Og da jeg kom hjem i dag var jeg mer irritert over en dårlig dag/utstilling, enn glad for BIM - som jeg var kjempeglad for i går, så jeg skulle ønske jeg hadde blogget i går også, for i går var jeg kjempeblid! Men i dag har jeg bare vært sur, og tenkt på at arrangørene var teite...

    Nei, jeg har blitt enig med meg selv om å boikotte disse neste år. Ikke at jeg har valp om et år, men jeg boikotter lell!

    SvarSlett