22. november 2009

Utstillingsstemning

Sandra, som var med meg til Letohallen for å bivåne sin første utstilling, har sendt meg et par mobilbilder - glimt og inntrykk av utstillingsstemning!







Så tar vi med et ordentlig oppstillingsbilde av X'en, fra samme dag, tatt av Siri. Egentlig favorittbildet mitt ut fra hvor stramt og oppmerksomt og fint hun står. Men jeg har jo klart å legge halsbåndet feil, så det ser ut som om hun har dobbelthake...


Kort blogg bare for å fortelle at vi lever, og at jeg er på bedringens vei. Fremdeles sykemeldt, men jeg ser lys i tunellen. Har for det meste levd på mariekjeks, cola og imodium. "Litt" redusert etter en slik uke, så jeg har ikke akkurat mye til fysiske evner og styrker i kroppen nå, må nok på kurbad for å restitueres... Og noe mer festlig fra denne uka har vi vel egentlig ikke å fortelle?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar