15. februar 2010

Pakke pakke pakke pakke...

X'en og jeg har pakket det meste av utstyret hennes. Det jeg tror jeg vil bruke de neste to månedene ligger enda i skapet, men ellers er resten pakket. Det ble noen esker det og... Og X'en fulgte nøye med, viktig å ha kontroll og kvalitetssjekk av arbeidet jeg gjør med hennes ting, må vite ;)
Det viste seg også at hun har opparbeidet seg en imponerende samling av snacks og tyggesaker. Åpenbart at jeg ikke behøver å bruke penger på det på en stund, selv om X'en tilbød seg å ta for seg av lageret med en gang. Tviler ikke, hun er jo berner... :D

Vi har satt dato for hovedflyttingen, vi fant en helg hvor familiemedlemmer hadde mulighet til å hjelpe oss, og vi setter veldig stor pris på at de stiller opp! Og nå som datoen er satt føles det brått som om vi har dårlig tid. Men er en strukturert og pakker noen kasser hver dag, skal vi fint komme i mål i tide, tenker jeg. Det er godt å ha en dato å forholde seg til også, så må en bli ferdig.
Snille svigermor har også donert en oppvaskmaskin til oss, siden hun skulle bytte ut sin, så da kan vi stryke den fra "mon tro om vi skal ta oss råd til dette"-lista. Etter litt grubling og kartlegging har vi innsett at vi egentlig har stående mye møbler og ting rundt om, så vi skal ikke ha noe problem med å fylle huset vårt. Så får vi heller med tid og stunder bytte ut det som ønskes fornyet og jobbe fram en mer enhetlig og personlig stil. Førsteprioritet nå er å gjøre klart hunderommet.

Ellers er jeg utnevnt som premieansvarlig til Osloavdelingens mønstring i juni - da blir det matchshow og uoffisielt lydighetsstevne. Jeg elsker jo å shoppe for andres penger, og å gruble ut fine premier, så jeg er godt i gang. Det er nok greit at det øvrige styret holder meg igjen økonomisk, så vi har sjanse til å gå litt i overskudd :D Det skal skaffes premie til de to vinnerne, gjerne noe til nummer to og tre også, det skal være deltagerpremie, vi håper på mange sponsorer og gavepremier, slik at flest mulig kan få premier. Og som i fjor, håper vi på et rikholdig gevinstbord i loddtrekningen.

Som om ikke det er nok, har det også vært møte i stevnekomiteen i Oslo og omegn dressurklubb i dag, som jeg har meldt meg til. 2010 skulle liksom være året hvor jeg tok det litt rolig for å prioritere egne prosjekt, men ratt satt jeg med to verv. Jaja, jeg er jo et organisasjonsdyr og liker å ordne og styre litt... Så da er det vel åpenbart at jeg også takket ja til å sitte i styret i borettslaget, da jeg ble spurt om det nå? Hehe, håper jeg får være med å godkjenne søknaden om hundehold som vi sendte inn før helga! :D

Noen bilder fra Toril som passet X'en sist helg:








2 kommentarer:

  1. Hehe..er helt merkelig hvor mye utstyr og ting disse dyra våre har! Er helt sikker på at de har større skap enn vårt eget klesskap;)

    Finnes ikke noe bedre enn å shoppe for andre sine penger..hehe..blir nok noen flotte premier!

    Lykke til med videre pakking og ha en riktig fin uke:)

    SvarSlett
  2. Takk for det!
    I morgen skal vi i diverse fargehandlere og slikt for å titte litt, og forhåpentligvis skjære gjennom og ta en avgjørelse. Må komme i gang med slikt også :)

    SvarSlett