29. oktober 2008

Det snør, det snør - tiddelibom!

I dag våknet vi til en deilig syn - hvit snø som drysser lett ned, legger seg på bakken og blir liggende! Jeg liker snø! Og det gjør X'en også. Snø kan spises, det kan hoppes i, det kan angripes og det er stor moro! Jeg rakk å se henne og Hans forsvinne på morgenturen med glade byks (Hans gikk vel egentlig ganske sanset og rolig), og fikk knipset et par bilder gjennom vinduet før de forsvant rundt svingen. Årets første snø!







(Og hva jeg synes om bilister som ikke er forberedt på et slikt vær, skal jeg holde for meg selv, jeg bare konstaterer at vi brukte 30 minutter på den første kilometeren og kjørte forbi mye rart...)

4 kommentarer:

  1. Hadde X'en vært litt mindre eller Talli litt større, ja da tror jeg dem to hadde storkost seg sammen i snøen.
    Tror dem har litt samme motto: "Livet er en lek, og ingen kan ta fra oss den gleden" :)

    SvarSlett
  2. X'en er faktisk ganske liten inni seg, hun!

    En skulle vært hund av og til...

    SvarSlett
  3. Du kan få all snøen min også hvis du vil, jeg trenger den ikke!!!!

    tante

    SvarSlett
  4. Bare å sende den nedover!

    SvarSlett