5. september 2010

Et Foto I Timen

1. september ble det arrangert Et Foto I Timen, EFIT, på et forum hvor jeg henger, så slik så min onsdag ut (bildene er tatt med mobilen, derav den varierende kvaliteten):

0730:

Dagen starter med en dusj, bak tøffeste dusjforhenget ever! En må bare bli munter med en slik start på dagen.

0830:

X'en venter mer eller mindre tålmodig på frokost og morgenrunden vår.

0930:

Jeg skal i et møte, men er ikke godt nok kjent i Oslo til å kunne finne fram gående når jeg har litt dårlig tid, så jeg hiver meg i en taxi og suser gjennom sentrum.

1030:

Framme der møtet skal være.

1130:

Lunsjpause under møtet.

1230:

Jeg presenterer et prosjekt jeg har jobbet med.

1330:

Jeg tusler gjennom sentrum på vei tilbake til kontoret, her en kirkebygning som ligger rett ved Deichmanske bibliotek og Regjeringskvartalet.

1430:

Hjemmelaget kyllingsalat inntas mens jeg jobber videre.

1530:

Utsikten fra kontoret, og jeg stirrer ut i det blå på jakt etter inspirasjon.

1630:

Noen har det, og kan sove seg gjennom arbeidsdagen.

1730:

Vi kjører E6 den strakaste veg!

1830:

Velkomstkomiteen hos Toril.

1930:

Arok og X'en hjelper Toril å finne sopp...

2030:

Utsikt over turområdet vi gikk i, med vakker spindelvev på treet.

2130:

X'en fant seg et bein i hagen til Toril.

2230:

Dagens soppefangst, som fikk bli med meg hjem.

2330:

Noe av soppen dandert utover for tørking på kjøkkenet hjemme, før jeg kan finne senga etter en lang og aktiv dag.

4 kommentarer:

  1. Skal du spise den soppen ?? :()

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker sopp, så det må jeg finne ut først... Men nå er den i hvert fall tørket og jeg har fått mange tilberedningstips, så jeg skal sjekke om den skal spises :D

    SvarSlett
  3. Fine dagen det tenker jeg,og selvfølgelig må du spise den.Nydelig mat:-)

    SvarSlett
  4. Morsomt å følge deg en dag time for time:) Ser ut som x´en har hatt en hard arbeidsdag der hun ligger langflat..hehe.. Flott soppfangst!

    Ønsker dere en kjempe fin helg!

    SvarSlett