17. mars 2010

Valpeplaner lansert

Nå er valpeplanene endelig offentliggjort på hjemmesiden - jeg vet flere har vært nysgjerrig på hannhundvalg, men hjemmesiden har blitt nedprioritert i flyttekaoset. Det tar lengre tid å lage en fem generasjoners stamtavle i HTML enn å kludre litt i bloggen, og jeg ville presentere ham ordentlig når han skulle offentliggjøres.

Jeg vet jo ikke om det blir valper enda, men det er lov å håpe enn så lenge. Og om ikke vi får noen Zorrovalper, kanskje andre kan få øynene opp for denne gode, vakre gutten som for tiden befinner seg i Norge, nærmere bestemt Kirkenes. Det er bare en flyreise unna ;)

4 kommentarer:

  1. OHH..dette har jeg ventet lenge på! Skal inn å se nå;)

    Hehe..tror nok det blir en stund til du ser oss i LP-ringen, da det øves mest på generell hverdags lydighet.. Men går det bra fremover vil vi nok kanskje prøve oss på litt flere LP-øvelser, for tror vi begge synes det er ganske gøy å trene om dagen;)

    SvarSlett
  2. Eg kryssa fingrane! :) Ser ut som en flott fyr!

    SvarSlett
  3. Åhh han var skummelt fin!! Tårer i øynene fin!

    SvarSlett
  4. Endelig kom det bilder av gutten! Han ser veldig fin ut altså, så dette blir spennende :-)

    SvarSlett