17. februar 2011

På nettet finnes mye rart

Nettet kan være ganske så genialt når en leter etter inspirasjon og ideer.

Jeg er ingen stor fan av å gå i overfylte butikker, men foretrekker å sondere terrenget i nettbutikker først. Da kan jeg få et innblikk i hva jeg kan finne, hvilke butikker som har mye aktuelt og hvilke butikker som ikke har noe for meg. Og på mange nettsider kan en abonnere på nyhetsbrev for aktuelle tilbud, lese blogger for tips, være med i konkurranser og vinne fine premier.

For eksempel er jeg med i trekningen om å vinne en viss mengde fine fliser om jeg blogger om og lenker til konkurransen til Vakre Hjem & Interiør - så herved gjort. På samme sted ble jeg klar over Gamle Trehus, og jeg er jo en sucker for gammelt og slitt. Jeg burde nok dra dit en tur, ja. I siste blogg ga de for eksempel et tips til å bruke en gammel, stilig dør som stuebord. Det er noe å vurdere når jeg uansett må skaffe meg nytt stuebord nå...

1 kommentar:

  1. Hvem gidder vel å prioritere "fysisk" shopping fremfor hundetrening :o) :O) Nettbutikker er tingen!

    SvarSlett