7. mars 2008

Hey, mister postman!

Det er skikkelig artig å hente posten etter å ha fått hund i heimen. Det detter stadig noe ned i kassa som ikke er regninger eller reklame. For eksempel PM til valpeshow, invitasjon til valpeshow, medlemsblader - og ting jeg bestiller.
Canis har de dagens og ukens tilbud på utvalgte bøker og varer med inntil førti prosent rabatt, så jeg har benyttet meg av noen av disse tilbudene. Leselysten min er på topp igjen, etter å ha fått et realt slag for baugen og blitt rimelig frynsete etter at studietiden var over. Bøker har ikke vært fristende, og det har vært vanskelig å holde i ei bok uten tre markeringstusjer, notatblokk og penn. Men nå er jeg i stand til å kose meg med selv fagbøker.
I går kom denne boka:

Jeg gleder meg til å prøve å lage godbiter! Selv om tøtta svelger unna alt, så merker jeg at fôrkuler ikke alltid er tilstrekkelig for å få de resultatene jeg vet hun kan gi. Og godbiter er såpass dyrt at jeg prøver gjerne hjemmelagede. Denne helga er vi bortreist, men palmehelga skal nok bli i godbitbakingens navn!

Ellers har jeg funnet flere internettbutikker som leverer hundefôr og utstyr på døra i Oslo, som jeg skal få testet ut, og i forrige uke kom det klær til meg i posten. Latskapen lenge leve!

4 kommentarer:

  1. Så du fikk X'en i posten? Ja, DET kaller jeg latskap! ;-) Bra hun var liten, da.

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, det er så himla kronglete å være billøs, så da var det mest praktisk å få X'en som B-post...

    SvarSlett
  3. Sånn, rettet skrivefeilen jeg. Orket ikke å se på det...

    SvarSlett
  4. Den kokeboka er litt fin da, har den selv!
    Oppskriften på side 60 har de faktisk fått av meg (ja, og jeg har funnet oppskriften på en Amerikansk side og bearbeidet den litt), disse kjeksene har jeg kalt Kendos kjempegode hundekjeks. Om du tar bryet med å lage disse til X'en kan du nok like godt melde henne på i LP Elite først som sist - bikkjene elsker disse og gjør alt for å få!!!

    Hilde

    SvarSlett