1. april 2009

Kongen på Hellerudsletta









Jeg har hatt litt trøbbel med internettmulighetene på mobilen, og har rotet bort overføringskabelen, så alt av MMS'er og mobilbilder har blitt liggende og vente...

Anyway, dette er to bilder jeg tok etter å ha debutert i LP, som jeg hadde tenkt å bruke som illustrasjoner - i mangel på noe annet.
Under fellesdekken ble jeg stående og titte i taket, for å unngå å titte på hunden min og få henne til å tro at hun skulle komme til meg. Og da så jeg noe rart. Hva kunne det være?
Joda, det har tvinnet seg en kong over en av jernbjelkene i taket. Noen har vært litt uheldige med kastearmen?
Men så titter jeg litt lenger bort i taket, og jaggu henger det ikke enda en kong, helt identisk! LOL, jeg ser for meg en stakkars fører som skal forsøke å belønne hunden sin, den har gjort en flott jobb og venter spent på leka. Også klarer eieren å kaste kong 1 og kong 2 i taket så de blir borte!
Håper eieren hadde en tredje kong, som hunden endelig fikk...

2 kommentarer:

  1. *fnis* Jeg har gledet meg til disse bildene! Det kastearmen sin det...

    SvarSlett
  2. Jeg vet - vedkommende skal i hvert fall ha for styrken sin!

    *fnise*

    SvarSlett