28. august 2009

Helgens filmtips

Helga nærmer seg med stormskritt, og da kan det være på sin plass med et lite filmtips:

27 dresses

I tillegg til at det er en søt, morsom og romantisk film, har den en meget, meget viktig ingrediens:
En berner sennenhund!





Bildene viser hovedrolleinnehaver Katherine Heigl som lufter berneren innimellom innspillingene. Til tross for intens googling har jeg ikke klart å finne noen bilder fra selve filmen, hvor berneren er med.

Det er vel også på sin plass å avsløre at hunden ikke står øverst på rollelista, den er vel egentlig bare med i en tre-fire scener - men den spiller etter min mening en viktig rolle, og har en avgjørende posisjon for en dramatisk avsløring i filmen - etter først å ha hatt en sentral rolle i en avgjørende vending for Janes (Katherine Heigl) syn på sitt eget liv. Se det!

1 kommentar:

  1. Har vært litt hektisk her i heimen den siste tiden, så tar bloggrunden min nå i fri helgen. Men har fått med meg fra fjesboka (synes det er så festelig når folk oversetter den til norsk;)) at det ble cert og bim! Gratulerer så mye igjen:) Det blir nok en stund til vi entrer berner ringen igjen, spørs om dt blir i hele tatt med guttebassen vår da han dessverre ser ut til å beholde den litt merkelig formen som kom ved 6 mnd alder:P Men nå har vi meldt oss på nybegynnerkurs i lydighet, så vi får nå se hvordan det går, så kanskje vi treffes i den ringen istedet;)

    Jeg ELSKER filmen 27 dresses! Har sett den to ganger den siste mnd:P Ekstra morsomt er det jo at det er med den skjønne rasen vår:)

    Ønsker dere en god helg!

    Hilsen Silje

    SvarSlett