23. august 2009

Playdate med Norma og Orry

Det er nesten sommerstemning i helga, ikke at det hjelper så mye når en surrer rundt kraftig forkjølet og tappet for energi - vi har vært hjemme fra jobb det meste av uka, med feber og mye blæh. Men formen er heldigvis på vei tilbake, i dag turte jeg å kjøre bil, så da organiserte jeg en playdate for X'en med Norma og Orry, hvor både bading og lek var involvert.

Orry og X'en:


Knis, spanielører:


Norma går på vannet i iveren etter å fange kastet godbit:


Stående vannapporterende fuglehund aka bruksberner:


Saltvann er pyton...


Babewatch:




Vakreste havfruen i mils omkrets!


Morro å jakte på pinnen til Norma!








Norma har hørt om hudpeeling og spaanlegg?


Anette skulle trene litt fri ved foten med Orry, men det måtte jo Norma også bli med på:


Godbitsøk:


Norma:


X'en sto og sto foran meg, det har blitt hennes tiggeposisjon, så da fant jeg ut at jeg kunne jo like gjerne trene litt utstilling, og se om jeg fikk knipset et par bilder av henne i stående, nybadet i saltvann og lekker - men fin er hun alltid!



(Litt overredigert pga mye sollys på bildet...)

En blir tørst i varmen, viktig med mye vann:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar