22. august 2009

Island

En bildeblogg for å vise noen smakebiter fra vår herlige ferie!

Vi har for eksempel sett geysirutbrudd:


Ridd på islandshester:


Sett naturens mektige krefter der jordskorpa er på sitt tynneste:


Vært i lavastensområdet Dimmuborgir:


Sett på kokende leire:


Kjent kraften til Gullfoss gripe tak i oss:


Vandret på pseudokrater:


Vært religiøst bevisste ved Gullfoss:


Beundret flere fosser, for eksempel Seljalandsfoss:


Opplevd hvaler på nært hold på hvalsafari, dog ingen som rakk å feste seg til minnebrikka:


Forelsket oss i vakre Vik:


Seilt på isbreinnsjø:




Stått bak fossen Seljalandsfoss:


Hatt litt romantikk også:


Vandret på isbre:


Nydt den Blå Lagune:


De som vil se flere bilder, kan gå til albumet på hjemmesiden.

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder fra noe som må være et fantastisk land.
    Du burde få betalt for reklamen:-)

    SvarSlett
  2. Bildene ble faktisk mye finere med den lyse bakgrunnen i bloggen din - syne jeg...c",)

    SvarSlett
  3. Toril, god idé, økonomien blir litt skral etter en slik ferie, men jeg ringer de islandske myndighetene - håper bare deres økonomi er bedret siden sist jeg sjekket... :-(

    Takk for det, Hilde, og jeg er enig - ble også litt dystert med grå bakgrunn. Jeg prøver å ha noe rolig og nøytralt, men det ble litt for mye av det gode... Skal få til en make over på hjemmesiden også, men det tar lengre tid der, her er det jo bare en knapp og abrakadabra... :-D Tror dog ikke jeg kan få fikset farger i albumprogrammet jeg bruker.

    SvarSlett
  4. Jo forresten, Hilde, når jeg tok meg to minutter til å sjekke programmet nærmere kan jeg få annen bakgrunn enn sort. Det får jeg prøve neste gang - live and learn! :-D

    SvarSlett