28. januar 2008

Hardbarka hundeeiere og møkkafortvilelse

Lørdag kveld oppdaget jeg til min forskrekkelse at vi sto igjen med kun to drittposer på rullen. Sjansen for at vi ville trenger flere poser enn som så fram til butikkene åpner mandag morgen var stor. Det går vel heller ikke an å få valpen til å rasjonere dritten sin...
Så det ble å gjennomsøke jakke- og bukselommer. Og etter kun et par minutters bæsjeposejakt kunne Hans og jeg konstatere at vi hadde syv poser tilgjengelige... Og enda var det flere klær med potensiale å gå gjennom...
Jupp, man har vel blitt ekte hardbarka hundeeier da, når man finner drittposer og godbiter i enhver lomme.
Så, i morges, løper jeg til Bunnpris for å kjøpe ny rull av fine drittposene (jamfør tidligere innlegg) - men så er det ikke de posene jeg foretrekker! Hva har skjedd?
Enten har innpakningen (for den stemmer) fått nytt innhold, eller så har jeg totalt blingset, og det er en annen butikk som har fine posene. Sukk, jakten fortsetter...

3 kommentarer:

  1. De "fine posene" med håndtak kjøper jeg på Rema, ikke at jeg er veeeeldig opptatt av det...... :)

    SvarSlett
  2. Bare for å ha understreket det: Det handler ikke om fine poser i forhold til estetikk, vi snakker funksjonalitet her!
    Vi har ikke handlet på Rema på evigheter, så det må være en annen butikk de bra posene er på... Eller så har noen tøyset med bæsjeposene på Bunnpris...

    SvarSlett
  3. O forvirrede sinn!

    Hans handlet på vei hjem, stoppet på Kiwi, kjøøpte en posepakke som er identisk med den jeg kjøpte i går på Bunnpris - men det er de rette posene inni! Blir helt bevirra, jeg...

    SvarSlett