6. mars 2011

Bilder fra gårsdagens stevne

Det var noen paparazzi's hjertelig tilstede på stevnet i Tønsberg i går, og jeg har fått lov til å stjele noen bilder av X'en til bloggen.

Først noen bilder fra Monica:
X'en og jeg har en liten prat på utsiden av ringen og forbereder oss.
Springmarsj under lineføringen.
Lineføring.
Før dekk fra holdt. Nei, jeg har ikke dårlig balanse, jeg melder til dommer at jeg er så klar jeg kan få blitt.
Fine snuppa mi kan ligge, hun.
En av tre øvelser hvor hun ligger i dekk når jeg kommer inntil, og på samtlige spratt hun opp i sitt av seg selv. Jeg smiler på bildet, men jeg er litt frustrert også. Det er et mønster jeg ikke liker. 
Stå under marsj.
Helgas reisefølge; Sandra og Imouto. To nydelige jenter vi er veldig glade i, og selvfølgelig også hennes andre shiba Aiko.
Den andre paparazzien var Anette, som blant annet knipset disse bildene:
Fnis, se som jeg gleder meg til å komme inn i ringen! :D
Avstandskommandering, X'en på vei fra sitt til dekk.
Fellesdekk.
Før lineføringen starter. Her ser X'en fryktelig stor ut, og jeg veldig kort... Hun som bare er bittelille X'en min?
En eller annen skeiv holdt. Men se kule lydighetsgenseren min! "Trained by a BMD"! Det er lov å konkurrere med litt selvironi/-innsikt...
Innmarsjen til dekk fra holdt. Eller kanskje stå under marsj? De pleier jo å være rimelig like.
Innkalling.

3 kommentarer:

  1. Herlig sistebilde - flygende berner - tror ikke veldig mange er klar over at bernere kan fly...c",)

    SvarSlett
  2. Jeg blir glad av å se deg gå lydighet jeg, for du ser så blid og fornøyd ut :) Og jeg syns det er morsomt å se hvordan X'en jobber med deg.
    La merke til genseren din btw, og den var dritkul :D

    SvarSlett
  3. Enig med Monica her. Smiler nesten hele tiden du :) Virkelig herlig aa se! Ogsaa ser dere saa flinke ut :)

    SvarSlett