22. mars 2011

Lazy lazy lazy

Etter den søte kløe kommer den sure svie?
En god dag i går gir dagen derpå i dag - jeg har rett og slett ikke orket noe. Det verker ubestemmelig i kroppen, hodet har vært tungt og ute av funksjon, og jeg har bare ikke hatt en god dag.Vanskelig å forklare, vanskelig å sette ord på.
Det verste er at jeg hadde en slags plan for å slappe av i dag, ting jeg skulle gjøre for å pleie kropp og sjel. Men jeg orket faen ikke det en gang...

Jeg har dog trykket 1347 ganger på F5 for å komme inn på altinn, til ingen nytte. Og jeg har satt sammen en flyttekasse, så jeg kan fylle den med nye ting.

Så helt bortkastet har vel ikke dagen vært da?

1 kommentar:

  1. Isj da... Det er lov med slike dager. Du trengte sikkert en slik dag, dermed var den ikke bortkastet i det hele tatt! :)

    SvarSlett