7. mars 2011

Høstbilder

Det er kanskje snålt å kalle en marsblogg for "Høstbilder", men jeg ryddet i Eudora og kom over en mail fra Toril med bilder fra en tur vi gikk i oktober i fjor. Jeg kan ikke se å ha publisert disse bildene tidligere. Så da deler jeg dem med dere nå, bedre sent enn aldri, og en trøst å vite at det kan bli fine turmuligheter igjen bare den holka og snøsmeltingen vi nå går på/inn i kan gjøre seg ferdig. Også er det hyggelig å se hunden sin i full pels, en glemmer nesten hvor vakre de er som velpelset...
Bildene jeg selv tok på turen finner dere i et album på hjemmesiden.

Jeg er på vei opp den ekle trappa til branntårnet, og feiget ut cirka halvveis. Ekle, ekle trappa...
Branntårnet.

Toril måtte binde fast X'en mens jeg klatret opp trappa til branntårnet, så ikke hunden skulle følge etter eier'n sin.
Fotografer fotografen.

Slik kan se det se ut når X'en blir kommandert til å posere i ulike settinger.
Signering i "hytteboka".

X'en undersøker nistepakkene våre under en rastepause på toppen av Mistberget.

Vakre jenta mi.




Fotografen på jobb, og modellen poserer villig for en kvart frolic eller så.





















Den firbeinte trioen koser seg i og ved vannet.



1 kommentar:

  1. Hei, hei! :-) Så koslig at du vil være med på give-awayen min, da fant jo jeg fram til deg også. :-)

    Så mange fine bilder det var her, og så flotte hunder! :-) Artig å se videosnutten, så flinke dere er! :-)

    Vi blogges!
    Klem Jenny

    SvarSlett